The functions of teaching, researching and connecting links between the University and its context, integrated in a curricular innovation experience in the career of Educational Sciences.

Authors

  • Silvana Andrea Curetti Facultad de Filosofía y Letras. Universidad Nacional de Cuyo
  • Laura Beatriz Lepes Facultad de Filosofía y Letras. Universidad Nacional de Cuyo

Keywords:

Action research, Curricular innovation, Teacher Education

Abstract

Equipo de investigación: Silvina Bresca; Mónica Gigli; Andrés Darneris; Giménez; Tisiana Barchiesi.

References

Souto, M. (2017) Pliegues de la formación. Sentidos y herramientas para la formación docente. Homo Sapiens.

Suárez, D. (2007) Docente, Narrativas e Investigación Educativa. La documentación narrativa de las prácticas docentes y la indagación pedagógica del mundo y de las experiencias escolares. En I. Sverdlick (comp) La investigación Educativa. Una herramienta de conocimiento y de acción. Novedades Educativas.

Published

20-12-2021

How to Cite

Curetti, S. A., & Lepes, L. B. (2021). The functions of teaching, researching and connecting links between the University and its context, integrated in a curricular innovation experience in the career of Educational Sciences. Encuentro Educativo. Revista De investigación Del Instituto De Ciencias De La Educación, 2(2), 261–264. Retrieved from https://revistas.uncu.edu.ar/ojs3/index.php/encuentroE/article/view/5505