Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Anales de Lingüística
About
Enfoque y alcance
Historia de la revista
Contact
Privacy Statement
Estructura editorial
Editorial Team
Scientific Comittee
Policies
Frecuencia de publicación
Open Access Policy
Política de autoarchivo
Política de preservación
Política de detección de plagio
Código Ético
Números
Current
Archives
Contenido Histórico
Información para autores/as
ORCID
Submissions
Evaluación por pares
Announcements
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
No. 13 (2024)
No. 13 (2024)
Published:
20-12-2024
Full Issue
PDF (Español (España))
Dossier
Presentation of the Dossier: Language and Education
José María Gil
15-24
PDF (Español (España))
Digital Technologies in Exploratory Readings and Writings of PhD Students in Humanities and Social Sciences
Guadalupe Alvarez
25-49
PDF (Español (España))
Critical Reading and Academic Literacy at University
A Proposal from the Course Written Discourses, National University of Mar del Plata
Geraldina Goñi
51-82
PDF (Español (España))
Conceptions of Feedback in Social and Human Sciences Research Writing
Ayelen Victoria Cavallini
83-112
PDF (Español (España))
Evaluation and (Re)Elaboration of Teaching Prompts as a Didactic Device and Literacy Practices in Teacher Education
Maria Beatriz Taboada
113-145
PDF (Español (España))
Language Practices and Knowledge Construction in University Classrooms
Ana Inés Heras, María Eugenia Lestani
147-198
PDF (Español (España))
Martín Fierro in Elementary School Classrooms
José María María Gil
199-233
PDF (Español (España))
Action Research as a Pedagogical Proposal for the Development of Critical Reading
A case study in a primary school in Sinop (Brazil)
Eulene Rosa dos Santos, Gisela Elina Müller
237-270
PDF (Español (España))
An Experience of Didactics of Italian Literature for Spanish-Speakers
Gabriela Ughi
271-297
PDF (Español (España))
The Pandemic and narratives in secondary education for adults
Whispers that become stories
Jonas Bergonzi Martinez
299-319
PDF (Español (España))
Beyond Accented Speech
Paths towards Intelligibility in the Teaching of English Vowels to Translators and Interpreters
Ana Cristina Chiusano, Pedro Luchini
321-344
PDF (Español (España))
Bridging the gap
From language to culture, an intercultural journey
Pedro Luis Luchini, Gabriela Ferreiro
345-362
PDF (Español (España))
The Double Nullification
Grammar Teaching at an Epistemic Crossroads
Juan José Cegarra Bacigalupo
363-393
PDF (Español (España))
Reseña
La interlengua
Mariana Domínguez
397-402
PDF (Español (España))
Una revolución mesurada y clásica
Patricia Cornago
403-409
PDF (Español (España))
Indexada_en
Indexed in
Included_in
Incluida en
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Language
English
Español (España)
Keywords
Current Issue
Announcements
Nuestras Redes
arca
Esta revista cuenta con el apoyo institucional de
Most read articles in the last year
Uso de they como pronombre inclusivo de la tercera persona del singular en artículos periodísticos relacionados con temáticas de género y transgénero
584
El lenguaje natural como lenguaje formal
257
Connettori, grammatica e dialogicità: ma e bensì tra costrutti avversativi e costrutti sostitutivi
166
El dativo de interés como manifestación de la modalidad de la lengua hablada
163
Una gramática de alemán para hispanohablantes con más de un siglo de reediciones: la gramática sucinta de la lengua alemana (1878)
160