The senses and meanings of English as a Foreign Language in public secondary schools of Mendoza city. A qualitative study.

Authors

  • Loana Lombardozzi Instituto de Ciencias de la Educación. Facultad de Filosofía y Letras. Universidad Nacional de Cuyo. Argentina
  • Daniela Zalazar Instituto de Ciencias de la Educación. Facultad de Filosofía y Letras. Universidad Nacional de Cuyo. Argentina

Keywords:

EFL, teaching, learning, public school, qualitative approach

Abstract

Integrantes: Lic. Sandra Villegas, Prof. Lisbet Avila, Prof. Mabel Bilbao, Prof. Romina Ortiz, Prof. Romina Abraham

References

Brandi, S.,(1999). Práctica Docente e Investigación Educativa. Universidad Nacional de Cuyo.

Thornbury, S. (2006) . An A-Z of ELT . Macmillan Education.

Published

01-07-2021

How to Cite

Lombardozzi, L., & Zalazar, D. (2021). The senses and meanings of English as a Foreign Language in public secondary schools of Mendoza city. A qualitative study. Encuentro Educativo. Revista De investigación Del Instituto De Ciencias De La Educación, 2(1), 190–197. Retrieved from https://revistas.uncu.edu.ar/ojs3/index.php/encuentroE/article/view/4951