Teaching and learning pratices in a university education.
A pacticipant action–research within the education of future profesional in Pedagogy
Keywords:
university teaching practices, university learning practices, teacher education, educative research, participatory action - researchAbstract
Equipo de investigación: Sofía Funes (estudiante); Giselle Muñoz (estudiante), Andrés Arroyo Valencia (estudiante); Gabriel Quispe (estudiante); Estefanía Estrany (estudiante); Alejandro Abraham Saffi (docente); Antonella Natalia Álvarez Vázquez (estudiante); Florencia Agustina Bala Zuloaga (estudiante) Serena Giordani Virginio (estudiante); Pilar López (estudiante); Ailín Suyai Maya (estudiante) Carol Turco (estudiante), Micaela Pérez (estudiante) Lorena Cruz (docente) y Graciela Martins de Abreu (docente).
References
Barroso, E. y Zoppi A. (2020) Presentación del dossier. Encuentro Educativo. Revista de investigación del Instituto de Ciencias de la Educación.1 (1), 19-24
Carr, W. y Kemmis, S. (1988) Teoría crítica de la enseñanza. La investigación-acción en la formación del profesorado. Martínez Roca
Cruz –Garcette; Martins de Abreu – Ballester y Brandi – Bruna, S. (2014) La relación intersubjetiva en la construcción del conocimiento. Magis. Revista Internacional de Investigación Educativa., 7, (14), 85-98. http://revistas.javeriana.edu.co/index.php/MAGIS/issue/view/852
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.