Teaching and evaluation in teacher training: learning after the pandemic

Authors

  • Marcela Belén Comastri Universidad Nacional de Cuyo. Facultad de Filosofía y Letras.
  • Élida Hodar Universidad Nacional de Cuyo. Facultad de Filosofía y Letras.

Keywords:

teaching, learning assessment, teacher training, higher level, post-pandemic

Abstract

Equipo del proyecto: Marcela Comastri, Élida Hodar, Eugenia de la Rosa, Néstor Olivera, María de los Ángeles Barrionuevo (IES 9-028 “Prof. Estela S. Quiroga”), Paula González Ardizzone.

References

Lorenzotti, M. L (2017) La evaluación en la formación de formadores. Itinerarios educativos. (9) 103- 115 https://doi.org/10.14409/ie.v0i9.6538

Published

27-06-2023

How to Cite

Comastri, M. B., & Hodar, Élida. (2023). Teaching and evaluation in teacher training: learning after the pandemic. Encuentro Educativo. Revista De investigación Del Instituto De Ciencias De La Educación, 4(1), 104–107. Retrieved from https://revistas.uncu.edu.ar/ojs3/index.php/encuentroE/article/view/6900

Issue

Section

Proyectos ICE